آموزش تبلیغات در اینستاگرام

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 28822
تعداد مطالب : 344
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

یک شنبه 16 ارديبهشت 1403

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

 

چرا باید در اینستاگرام تبلیغات کرد؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است که حدود 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. در ایران نیز حدود 24 میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. این شبکه اجتماعی به خاطر حضور قشر جوان، سلبریتی ها و افراد مشهور، به عنوان یک بستر مناسب برای تبلیغات شناخته می شود. بسیاری از کسب و کارها فقط در اینستاگرام فعالیت می کنند و درآمد بالایی نیز کسب می کنند. بنابراین، آموزش تبلیغات در اینستاگرام و همچنین سئو برای بهره گیری بهتر از این دو بستر بسیار مهم است. این موضوع نیز حائز اهمیت است که باید همزمان با اینستاگرام، سایت خود را نیز فعال نگه دارید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

نحوه شروع تبلیغات اصولی در اینستاگرام

  • صفحه خود را کامل کنید

آموزش تبلیغات در اینستاگرام با بهبود پیج شروع می‌شود. اولین گام مهم، بهبود صفحه است. اگر صفحه‌ی خوبی نداشته باشید، حتی با تبلیغ در پیج‌های با تعداد فالوئر زیاد، نتوانید بهره‌وری بالایی داشته باشید. باید ابتدا به صورت حرفه‌ای و هدفمند بر روی پیج کار کنید و محتوا تولید کنید. کاورهای زیبا بسازید و بیوگرافی عالی بنویسید. پس از بهبود صفحه و افزایش تعداد محتواها، می‌توانید به طراحی تبلیغات در اینستاگرام بپردازید.

  • هدف خود را از تبلیغات تعیین کنید

بعد از اینکه صفحه تان را کامل کردید، باید هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید. هدف شما از تبلیغات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. گاهی اوقات شما می خواهید بر روی مبحث برندینگ خود کار کنید و مردم را با برند خود آشنا کنید. گاهی اوقات نیز می خواهید کاربران را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک سایتتان را افزایش دهید و یا فروش خود را در پیج و یا سایت افزایش دهید. بنابراین باید هدف خود را تعیین کنید و سپس اقدام به ساخت استراتژی مناسب هدف خود کنید.

  • مخاطب هدف خود را تعیین کنید

بعد از تعیین هدف، لازم است مخاطب هدف خود را مشخص کنید که این بخش از اهمیت بسیاری برخوردار است. باید با توجه به هدف خود، مخاطبان مورد نیاز خود را تعیین کنید و به دنبال آنها بگردید. به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه فیزیکی دارید، باید مخاطبانی را که در شهر شما زندگی می‌کنند، هدف خود قرار دهید. همچنین، اگر محصولات شما برای جوانان است، باید مخاطبان خود را از جمله جوانان تعیین کنید. گاهی اوقات نیز باید با توجه به جنسیت، مخاطبان خود را تفکیک کنید؛ زیرا برخی از موضوعات مربوط به خانم‌ها است و باید مخاطب هدف خود را به عنوان خانم‌ها تعیین کنید.

  • بودجه را تعیین کنید

تعیین بودجه بسیار مهم است. شما نباید بدون هیچ برنامه ای تبلیغات کنید. باید اهداف خود را تعیین کنید و برای بحث تبلیغات بودجه مورد نیاز را تعیین کنید. در صورتی که بودجه را تعیین نکنید ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری مواجه شوید. به جز بودجه، سعی کنید در تمامی بخش های کسب و کار و تبلیغ ها با برنامه جلو بروید و از بی برنامه بودن جدا خودداری کنید.

  • به دنبال نمایش دهندگان بگردید

یکی از مهم ترین نکات مورد بعدی از نکات آموزش تبلیغات در اینستاگرام نمایش دهندگان خوب و پرطرفدار و البته با قیمت مناسب است. حال که اهداف خود را تعیین کرده اید، باید به دنبال نمایش دهندگان و یا همان افراد و پیج هایی باشید که برای شما مناسب هستند و کار تبلیغات انجام می دهند. می توانید از اینفلوئنسرها نیز کمک بگیرید. با پیج های هدف ارتباط برقرار کنید و تعرفه تبلیغات را از آن ها بپرسید. بعد از اطلاع از تعرفه ها، می توانید با توجه به بودجه خود، با پیج مورد نظر همکاری کنید.

  • نوع تبلیغات را تعیین کنید

در تبلیغات اینستاگرام، شما دارای چندین روش مختلف هستید که می توانید از آنها استفاده کنید. طراحی تبلیغات بستگی به نوع تبلیغاتی دارد که می خواهید انجام دهید. می توانید تبلیغات خود را به صورت تصویری یا ویدئویی ارائه دهید. همچنین می توانید فیلم یا انیمیشن خود را بسازید یا از صاحب پیج بخواهید درباره شما صحبت کند. هیچ فرمول دقیقی برای این قسمت وجود ندارد و این موضوع بستگی به مخاطب و صفحه مورد نظر دارد. این موضوع در طراحی تبلیغات اینستاگرام بسیار مهم و تاثیرگذار است. در اکثر موارد، تبلیغاتی که خود دارنده پیج درباره شما می کند، بازدهی خوبی دارد و می تواند مفید تر باشد. با این حال، این مورد برای همه یکسان نیست و شما باید با توجه به کسب و کار خود، نوع تبلیغات را مشخص کنید.

راهکارهایی برای افزایش بازدهی تبلیغات

  • خارج نکردن کاربران از اینستاگرام

این موضوع نه تنها در اینستاگرام، بلکه در تمامی شبکه‌های اجتماعی اهمیت دارد. اولین راهکار پس از آموزش تبلیغات در اینستاگرام، این موضوع است. سعی کنید در تبلیغات خود، کاربران را از اینستاگرام خارج نکنید. به عنوان مثال، نخواهید مستقیما وارد سایت شما شوند. اگر هدف نهایی شما رسیدن به سایت است، بهتر است ابتدا کاربر را به پیج هدایت کنید و بعد CTA را اجرا کنید. اینکه کاربر را در همان اینستاگرام به صفحه خود منتقل کنید، یکی از نکات مهم طراحی تبلیغات اینستاگرام است.

  • از هشتگ استفاده کنید

اگر به صورت پست تبلیغات می کنید، حتما از هشنگ های مرتبط و درست استفاده کنید. معمولا پست های اینفلوئنسرها به دلیل محبوبیت زیاد، در اکسپلور زیاد نمایش داده می شوند. در انتخاب هشتگ ها دقت کنید و سعی کنید هشتگ های درست و پرطرفدار را استفاده کنید.

  • مسابقه بگذارید

مسابقه یک راه تبلیغ خوب است و می تواند حس هیجان درباره برند شما در کاربران ایجاد کند. مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و شما می توانید مسابقه های مختلف برگزار کنید و کارهای مختلف از مخاطبان خود بخواهید تا انجام بدهند.

  • ارسال در ساعت های مناسب

استفاده از این روش می تواند باعث افزایش دیده شدن پست ها و تبلیغات شما شود. اگرچه نمی توان به طور دقیق گفت که کدام ساعت برای ارسال پست و استوری مناسب است، اما برخی ساعت های خاص وجود دارند که ممکن است مناسب باشند. این ساعت ها معمولاً در Insight اینستاگرام قابل مشاهده هستند. در صورت تمایل به تبلیغات، می توانید از پیج خود بخواهید که اینسایت اینستاگرام خود را بررسی کند و به شما بگوید کدام ساعت مناسب است. در ادامه، برخی از ساعت های مناسب را به همراه دلیل آنها بیان می کنیم. با این حال، باید توجه داشت که دنبال کنندگان هر پیج ممکن است در ساعت های خاصی به آن پیج سر بزنند و این بستگی به موضوع پیج دارد.

ساعت 7 تا 9 صبح: بسیاری از افراد در مسیر رفتن به محل کار و یا محل تحصیل خود وارد اینستاگرام می شوند. اگر موضوع شما می تواند مرتبط باشد با این ساعت و افراد، حتما آن را امتحان کنید.

ساعت 17 تا 19 عصر: معمولا بسیاری از افراد در این ساعات از محل کار یا تحصیل خود می آیند و هنگام رفع خستگی وارد اینستاگرام می شوند. این ساعت را هم امتحان کنید ممکن است نتایج Insight اینستاگرام شما را متحول کند!

ساعت 21 تا 24 شب: با اینکه این ساعات بسیار شلوغ هستند و اکثر پیج ها در این ساعات فعالیت می کنند، اما برای بسیاری از پیج ها نتیجه مثبت داشته است. در این ساعات نیز معمولا کاربران بعد از شام و استراحت وارد اینستاگرام می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:17

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::